25 September 2008

Dah Nak Raya Dah..

Hari ni harga minyak turun lagi 10sen. Alhamdulillah..

Tup-tap-tup-tap gedebuk gedebak hari ni dah 25 Ramadhan, kurang seminggu lagi dah nak Raya..InsyaAllah.. semoga hari raya tahun ini akan lebih bermakna.
Tahun ni aku sekeluarga akan beraya di Taiping dulu.. Ada la jugak aturcara program yg serba ringkas yg dah di aturkan tapi takleh la nak tulis kat sini.. nanti tak surprise.. huhuhu.. Maton dan Ziti serta keluarga mereka pun dengarnya akan balik beraya kat sini.. hmm.. bagus la.. Bertambah meriah la nanti noo..
Alona pun sekarang ni dah mula sibuk kat dapur dgn biskut2nya.. Hujung minggu ni pun aku dah ada tugas2 menunggu.. Tahun ni persiapan aku sekeluarga sederhana saja.. maklum la.. aku ni keje swasta, kalu kerajaan tu ada la jugak dpt duit raya.. kan..? Hehehe.. Namun begitu Alhamdulillah, dgn rezki yg ada dpt la jugak aku sediakan bajet utk baju raya anak2 aku selai dua.. Apa2 pun Raya tetap Raya..

Ramadhan tahun ini byk kenangan manis yg berlaku dlm keluarga aku.. dan kenangan2 ini juga aku harap akan menjadi ingatan kepada aku, alona dan anak2 aku di masa akan datang.. InsyaAllah jika dipanjangkan umur kita akan bersama lagi di Ramadhan tahun depan..

Di hari di mana bulan Ramadhan hampir2 melabuhkan tirainya, aku ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Raya kepada sesiapa yg rajin baca blog aku yg tak seberapa ini..

Maaf Zahir dan Batin dari kami sekeluarga yg sama2 tumpang bernafas di bumi Allah yg bertuah ini..

Yang Benar,
Mohd Fadzil Aizam
NorFazlina Abdul Jalil
Muhammad Farisz Aizam
Muhammad Faizulhilmi Aizam
Nur Farisya Balqisz

Tiada ulasan: