05 Mei 2008

Kecoh

Semalam layan game Obscure ngan along dan Pilus.. syok gak layan game tu, sampai 3-4 jam pun tak rasa.. adventure abis.. Petangnya pulak gi gym.. Memula tu ajak si Pilus tapi dia taknak sebab nak ikut mama dia ke SP jemput kakak Yui dia.. Yui dah abis semestar, nak balik bercuti panjang la tu.. kul 4.45pm, depa pi dengan teksi Abg Mail, takpe la.. aku pi sorang je la gym tu.. lama dah tak layan QR gym kat Kamunting ni.. yang bestnya sebab tak ramai orang sgt.. agaknya sebab cuaca panas kot.. lantak la.. boleh la aku main besi2 sesuka hati, walopun sebenarnya badan aku bukannya larat sangat.. ari sabtu sebelum tu dah la Panjat Bukit di sebelah pagi dan main badminton plak di sebelah petang.. aii.. terover aktif lak aku ni kan..? Alhamdulillah.. semoga kesihatan yang Allah berikan kepada aku ini berpanjangan lah hendakNya..

Hmmm.. nampaknya blog yang aku tulis ni ada juga pembacanya ekk.. Feedback-feedback yang aku dengar secara tak rasminya ari tu menunjukkan ada jugak yang prihatin tentang apa yang aku tuliskan sebelum ni, bagus la.. rajin2 la jengok.. Seperti biasa la.. aku tak akan dedahkan identiti sesapa yang terlibat tu kat sini, aku dah kasi klu, pandai2 la korek.. ada ramai ajen kat sini, bukannya korang tak kenal.. tapi korek pun jangan sampai nak menyusahkan aku pulak ..beretika la sikit.. kalau sungguhpun ada niat nak susahkan aku tu.. pikir la 2 kali ...nanti tak pasal2 je nama korang 'popular' kat sini.. sendiri mau ingat la kan...

Tiada ulasan: