11 Disember 2008

Lama tak update..

Fuiyyo.. lama dah tak update blog ni... ada lagi ke pembacanya ni? Hehehe..

Takde apa la sgt yg aku nak update kat sini.. banyak citer aku dah curahkan kat fotopage tu..
Bebaru ni Raya Haji, byk la jugak lembu dan kambing ditumbangkan.. kat Masjid Expo je 10 ekor.. tu pun tak termasuk yg nak tumbangkan lembu /kambing di rumah sendiri..
GSL ari ni pun ada buat majlis tumbangkan lembu gak.. tapi bukan la atas maksud korban, cuma atas maksud sedekah je.. entah la samada aku termasuk dalam list ke idak dalam maksud tu..Sebab majlis ni dibuat kat quarters.. Aku ni kira 'org luar' la walopun dah lama aku jadi staff GSL ni.. pi meghenyeh kat sana kang tak pasal2 lak nanti kena sound "lu sapa?" karang..jadi panas pulak..hohoho.. ada hati yg terluka nanti..tapi tadi dah ada wakil quarters jemput aku tolong2 siang daging dan kenduri malam ni..tapi nak siang daging kebendenya.., dah jemput pun last minit.. mana la nak cari pisau , parang , goloknya.. kalu nak mintak tolong makan tu boleh le.. hehehe..
Itu je la apa yg terlintas dalam kepala aku sekarang.. sekadar nak update..

Tiada ulasan: