02 Februari 2010

Hepi Besday Ain & Anis

Pagi Sabtu hari tu...aku nak jogging dgn ALoNa, Angah & Akiss.
Tiba2 tipon kat rumah berbunyi. ALoNa yg angkat.
Rupa-rupanya Sela kol utk menjemput kami semua ke majlis besday yg katanya cuma dibuat kecil-kecilan. Lepas Maghrib katanya...

Lepas Maghrib tu hujan turun dgn lebatnya. Kami ke kedai terlebih dulu utk beli cenderahati utk Ain & Anis yg tak seberapa..hoho..

Abah sedang membaca doa selamat utk majlis tersebut..utk besday girls...dan utk semua. Amin.

Semuanya khusyuk mengaminkan doa yg sedang dibaca oleh Abah.

Tapi tengok lah Anis ni...main cak-cak dgn sape entah laa aku pun tak tau..

Sela dan Anas bergambar bersama anak2 kesayangan.
Hepi besday utk Ain & Anis. Semoga jadi anak yg solehah..

Kata pulut ngan bihun goreng aje..
Tapi tengok laa tu. Penuh satu meja...
Ketat perut aku malam tu.

Tgk Piluih tu..sedap sangat laa tu..bertambah2.

Budak ni mmg suka sgt bergambar. Aku nak ambik gambar pun senang..

Abah dan mak malam tu hepi..Alhamdulillah.
Hepi adalah satu terapi utk tubuh badan jugak.

Jadi...tengok la gambar2 di atas utk menceritakan suasana majlis tu. Malas aku nak taip pjg2.

Hah!! tgk la muka aku tu..
Mmg muka malas nak taip panjang2..

Tiada ulasan: